L'industria manifatturiera hè cunfruntata à un paisaghju mundiale incertu, cù sfide cum'è i cunflitti geopolitichi, u cambiamentu climaticu è l'economie stagnanti. Ma s'è a "Fiera di Hannover" hè qualcosa da tene à mente, l'intelligenza artificiale porta una trasfurmazione pusitiva à l'industria è porta à cambiamenti prufondi.
I novi strumenti di IA presentati à a più grande fiera cummerciale di Germania sò destinati à migliurà sia a pruduzzione industriale sia l'esperienza di u cunsumadore.
Un esempiu hè furnitu da u fabricatore d'automobili Continental chì hà mostratu una di e so ultime funzioni - abbassà un finestrinu di vittura via u cuntrollu vocale basatu annantu à l'IA.
«Semu u primu fornitore automobilisticu chì integra a suluzione IA di Google in u veiculu», hà dettu Sören Zinne di Continental à CGTN.
U software di vittura basatu annantu à l'IA raccoglie dati persunali ma ùn li sparte micca cù u fabricatore.
Un altru pruduttu IA prominente hè Aitrios di Sony. Dopu avè lanciatu u primu sensore d'imagine equipatu cù IA in u mondu, u gigante giapponese di l'elettronica prevede di allargà ulteriormente e so soluzioni per prublemi cum'è i malposizionamenti nantu à un nastru trasportatore.
«Qualchissia deve andà manualmente per curregge l'errore, dunque ciò chì succede hè chì a linea di pruduzzione si ferma. Ci vole tempu per riparà», dice Ramona Rayner di Aitrios.
«Avemu furmatu u mudellu di IA per dà l'infurmazioni à u robot per curregge da per ellu stu sbagliu di piazzamentu. È questu significa una migliore efficienza.»
A fiera tedesca hè una di e più grande di u mondu, è presenta tecnulugie chì ponu aiutà à pruduce in modu più cumpetitivu è sustenibile. Una cosa hè certa… l'IA hè diventata una parte integrante di l'industria.
Data di publicazione: 26 d'aprile di u 2024