Dimensione di u mercatu di cavi di bassa tensione è analisi di a quota - Tendenze di crescita è previsioni (2023 - 2028)

CHIAVE INSIGHTS DI MARKET

A dimensione di u mercatu globale di fili è cavi hè stata stimata à 202,05 miliardi USD in 2022 è hè prughjettata di cresce à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 4,2% da 2023 à 2030. L'urbanizazione crescente è l'infrastruttura in crescita in u mondu sò alcuni di i fatturi principali chì guidanu. u mercatu. Questi fattori anu influenzatu u putere è a dumanda di energia in i settori cummerciale, industriale è residenziale. L'investimenti aumentati in l'aghjurnamentu intelligente di i sistemi di trasmissione è di distribuzione di energia è u sviluppu di reti intelligenti sò previsti per guidà a crescita di u mercatu. L'implementazione di a tecnulugia di a rete intelligente hà riscontratu a necessità crescente di interconnessioni di a rete, risultandu cusì in investimenti crescente in i novi cavi sotterranei è sottumarini.

微信图片_20230620101321

L'aumentu di a dumanda d'energia in l'Asia Pacificu, u Mediu Oriente è l'America di u Sudu anu risultatu in investimenti crescente in reti intelligenti in e regioni. Questu alimentarà a dumanda dicavi di bassa tensione. L'altri fattori chì influenzanu a crescita di i cavi di bassa tensione sò a crescita di a generazione di energia, u settore di a distribuzione di energia da fonti d'energia rinnuvevuli, è a dumanda di l'industria automobilistica è non-automotive. L'urbanizazione è l'industrializazione sò i mutivi principali per aumentà a crescita generale di u mercatu. A necessità di interconnessioni di a rete elettrica in i zoni cù una populazione densa creanu una dumanda di cavi sotterranei è sottumarini. Regioni cum'è l'America di u Nordu è l'Europa sò cambiate versu l'adopzione di cavi sotterranei invece di cavi sopra. I cavi sotterranei riducenu u spaziu necessariu è offre una trasmissione affidabile di l'electricità.

Per analisi di tensione

U mercatu hè segmentatu in tensione bassa, media, alta è extra-alta basata nantu à a tensione. U segmentu di bassa tensione domina a quota di mercatu di fili è cavi per via di l'ampia applicazione di infrastrutture di fili è cavi di bassa tensione, automatizazione, illuminazione, sonu è sicurità, è sorveglianza video, frà altre applicazioni.
U segmentu di media tensione hè prughjettatu di mantene a seconda parte più grande per via di l'applicazione crescente in l'equipaggiu di substazione mobile, edifici cummirciali, ospedali è università è istituzioni. I fili è i cavi di media tensione sò largamente usati per a distribuzione di l'energia trà l'alimentazione di rete à alta tensione è l'applicazioni di bassa tensione è l'imprese di utilità per cunnette complessi residenziali è industriali, o fonti d'energia rinnuvevuli cum'è e splutazioni eoliche è solari, à a reta primaria.
U segmentu d'alta tensione aumenta ancu a so cota di mercatu per via di l'iniziativi di u guvernu in crescita per espansione a rete. Hè preferibile per scopi di trasmissione è distribuzione di energia da e utilità è applicazioni cummerciale. U cable d'alta tensione hè soprattuttu utilizatu in e utilità di trasmissione di energia è in parechje altre industrii, cumprese l'acqua, l'aeroporti, i ferrovie, l'acciaio, l'energia rinnuvevule, e centrali nucleari è termali, è altre industrie di fabricazione.

6c6aabd0b21366ee4193ceda1fdb5a3

L'aumentu di a dumanda d'energia in l'Asia Pacificu, u Mediu Oriente è l'America di u Sudu anu risultatu in investimenti crescente in reti intelligenti in e regioni. Questu alimenterà a dumanda di cavi di bassa tensione. L'altri fattori chì influenzanu a crescita di i cavi di bassa tensione sò a crescita di a generazione di energia, u settore di a distribuzione di energia da fonti d'energia rinnuvevuli, è a dumanda di l'industria automobilistica è non-automotive. L'urbanizazione è l'industrializazione sò i mutivi principali per aumentà a crescita generale di u mercatu. A necessità di interconnessioni di a rete elettrica in i zoni cù una populazione densa creanu una dumanda di cavi sotterranei è sottumarini. Regioni cum'è l'America di u Nordu è l'Europa sò cambiate versu l'adopzione di cavi sotterranei invece di cavi sopra. I cavi sotterranei riducenu u spaziu necessariu è offre una trasmissione affidabile di l'electricità.

1

 

Tendenze di u mercatu di i cavi di bassa tensione

U cable sotterraneo di bassa tensione per esse u mercatu di più rapida crescita

  • L'implementazione di cavi sotterranei invece di quelli sopra hè stata una di e tendenze in e regioni, cum'è l'Europa è l'America di u Nordu, in i tempi ricenti. In i zoni urbani, i cables sotterranei sò più favuriti, postu chì u spaziu sopra à terra ùn hè micca dispunibule.
  • I cables sotterranei sò ancu più affidabili per via di u numeru minore di difetti annuali, cumparatu cù quelli sopra. Malgradu e spese più elevate in i cables sotterranei, i utilità sò avà invistisce più in cables sotterranei, è sò incuraghjiti da i regulatori in e regioni in via di sviluppu cum'è l'Asia-Pacificu è l'Africa.
  • Nta l'ultimi anni, in tutta l'Europa, in particulare in Germania è Paesi Bassi, ci hè una tendenza crescente à rimpiazzà e linee di distribuzione aeree esistenti cù cablaggi sotterranei è dà preferenza à cablaggi sotterranei per novi prughjetti. Inoltre, l'India assiste ancu à l'adopzione crescente di cavi sotterranei. Trà i 100 prughjetti smart city di u paese, parechji prughjetti includenu cables sotterranei.
  • Vietnam hè ancu rimpiazzà i cavi di putenza da sopra à a terra in duie di e so cità maiò, HCMC è Hanoi. In più di implementà cavi sotterranei in e strade maiò, l'esercitu hè statu ancu allargatu à i passaggi in e cità. I rimpiazzamenti di i cavi sopraelevati sò previsti trà u 2020 è u 2025, à u turnu, guidà u mercatu di i cavi sotterranei.

Asia-Pacificu per duminà u mercatu

  • L'Asia-Pacificu hè diventatu unu di i principali mercati di cable di bassa tensione in l'ultimi anni. L'aumentu di a dumanda d'energia assuciata à l'urbanizazione, a mudernizazione ecunomica è un standard di vita megliu in tutta a regione hà risultatu in a crescita di sistemi di energia sostenibili, chì à u turnu hà aumentatu a dumanda di u mercatu di cavi di bassa tensione in questa regione.
  • L'investimenti crescente di l'Asia-Pacificu in e rete T&D è l'infrastruttura di rete intelligente hè prevista per aumentà a dumanda di cavi di bassa tensione. I paesi cum'è a Cina, u Giappone è l'India sò previsti per esse i mercati in crescita più veloce per via di a so transizione energetica è i piani di infrastruttura di rete intelligente.
  • In l'India, a custruzzione di l'edifiziu residenziale hè prevista per assistisce à una crescita significativa in un futuru vicinu, sustinutu da u pianu Housing For All di u guvernu è u Pradhan Mantri Awas Yojana (PMAY), previstu per esse cumpletu da 2020. In PMAY, u guvernu hè previstu di custruì 60 milioni di case (40 milioni in e zone rurale è 20 milioni in cità) per u 2022.
  • Cina hà stallatu quasi a mità di tutta a nova capacità in 2018 è cuntinueghja à guidà l'aghjunzione di capacità globale in u solar è u ventu. L'aumentu di a capacità di stallazione di l'energia solare è eolica in questa regione hè prevista per aumentà a dumanda di cavi di bassa tensione durante u periodu di previsione.

Tempu di post: 19-ghjugnu-2023