L'ultimu quadru di distribuzione di fibra di alta densità di AiPu Waton hè liberatu!!!

0

Cù u rapidu sviluppu di cloud computing, big data, intelligenza artificiale è tecnulugia 5G, più di u 70% di u trafficu di a rete serà cuncentratu in u futuru in u centru di dati, chì accelera obiettivamente a velocità di a custruzzione di u centru di dati domesticu.In questa situazione, cumu per assicurà e cunnessione à alta velocità, affidabile è veloce in u centru di dati hè diventatu una sfida.

Cum'è un fornitore impurtante di l'infrastruttura di cablaggio di u centru di dati, AiPu Waton furnisce soluzioni à alta densità di u centru di dati è facilità cunnesse per l'operatori, i fornitori di servizii di nuvola è i clienti di l'industria.

Aderendu à a ricca accumulazione di 20 anni di cumunicazione, AiPu Waton hà lanciatu i prudutti di a serie "Crown", chì furnisce un sistema di cunnessione di cumunicazione end-to-end da u cable backbone à u livellu di u portu, è sustene l'aghjurnamentu liscia è rapida di e dati. centru da 10G à 100G è ancu tassi più alti, supporta cunnessione di cablaggio all-otticu d'alta densità, bassa perdita, migliurà in modu cumpletu l'efficienza di u scambiu di dati è l'affidabilità di i centri di dati, è furnisce soluzioni di sistema di cunnessione otticu persunalizati per diversi scenarii.

L'infurmazione di u produttu0 (1)

Hè principarmenti utilizatu per l'splicing di fibre ottiche, l'installazione di connettori ottici, è l'ajustamentu di u percorsu otticu in centri di dati d'alta densità.Puderà furnisce da 1 à 144 porti è hè dotatu di una tavola di splicing, chì hè adattatu per a splicing di fibra ottica è a stallazione.Cù diversi pannelli di stallazione, diverse densità è diversi tipi di cornici di distribuzione di fibre ottiche ponu esse furmatu.

Features

0

Tecnulugia di foglia di alta qualità è spray matte

Gestione centralizzata di u disignu di u modulu, chì furnisce capacità di cunnessione di fibra ottica à alta densità

Installazione rapida, senza design di viti, custruzzione è mantenimentu pò esse realizatu senza arnesi

U quadru di distribuzione hè faciule da gestisce, salva u spaziu di l'armadiu, è migliurà a rata d'utilizazione di l'armadiu

1/2/3U opzionale fino a 288 core


Tempu di Postu: Dec-27-2022