Sistema MPO Pre-terminatu Applicatu à u Cablamentu di u Data Center

A cumunicazione mobile globale hè entrata in l'era 5G.I servizii 5G si sò allargati à trè scenarii maiò, è i bisogni di l'affari anu subitu cambiamenti maiò.A velocità di trasmissione più veloce, a latenza più bassa è e cunnessione massive di dati ùn anu micca solu un impattu prufondu nantu à a vita persunale, ma ancu portanu grandi cambiamenti à u sviluppu di a sucietà, guidanu novi mercati di applicazioni è novi forme di cummerciale.5G crea una nova era di "Internet di tuttu".

Sistema MPO Pre-terminatu Applicatu à u Cablamentu di u Data Center

Per affruntà a velocità di rete più veloce in l'era 5G, u prublema di cablatura di i centri di dati di l'impresa hè ancu affruntatu un aghjurnamentu.Cù l'esplosione di u trafficu di dati, l'aghjurnamentu è l'espansione di i grandi centri di dati hè diventatu un compitu più urgente per u sviluppu à longu andà è sanu di l'industria.Attualmente, per realizà l'aghjurnamentu di a larghezza di banda tutale, u centru di dati di solitu ottene questu aumentendu u numeru di porti è aghjurnà a larghezza di banda di u portu.Tuttavia, a causa di a grande scala è u gran numaru di cabinetti, tali centri di dati à grande scala sò più difficiuli di fà u funziunamentu di ogni ghjornu è a gestione di mantenimentu, è avè esigenze più altu nantu à a struttura è cablaggio di u centru di dati.

Prublemi affruntati da u cablamentu di u centru di dati à grande scala:
1. I porti d'alta densità aumentanu a difficultà di a custruzzione;
2. Grande dumanda spaziu è altu cunsumu energia;
3. A implementazione è a stallazione più efficaci sò richieste;
4. U travagliu di mantenimentu è espansione dopu hè grande.

Sistema MPO Pre-terminatu Applicatu à u Cablamentu di u Data Center1

L'aghjurnamentu di u portu otticu hè l'unicu modu per i grandi centri di dati.Cumu aumentà a tarifa di u canali di trasmissione è ottene una rete più veloce senza aumentà u costu di l'operazione è di mantenimentu iniziale?A soluzione di cablaggio integrata di u centru di dati di Aipu Waton prupone d'utilizà un sistema pre-terminatu MPO per aumentà u numeru di nuclei di fibra ottica è furnisce una densità di portu più alta.U prucessu di cablaggio risparmia u tempu è u costu di l'installazione, è pò migliurà a sicurezza è l'affidabilità di u sistema, assicurà l'alta flessibilità è scalabilità di u sistema, è sustene l'applicazioni più veloce in u futuru.

Sistema Pre-terminatu MPO Applied to Data Center Cabling2

E caratteristiche di u sistema pre-terminatu MPO sò i seguenti:
● Copertura cumpleta: U sistema pre-terminatu hè custituitu di cavi di fibra ottica di troncu pre-terminatu, cables d'estensione pre-terminati, cables di ramu, moduli di trasferimentu, scatuli pre-terminati è accessori di scatula pre-terminati.
● Low loss: Imported high quality 12-pin è 24-pin connettori serie MPO sò usati per furnisce a perdita standard è a perdita ultra-bassa.
● Upgrade di fibra ottica: Fornite OM3 / OM4 / OS2 serie completa di cavi è cumpunenti di fibra ottica d'alta qualità, chì rispondenu perfettamente à i requisiti di vari tipi di moduli ottici per i media di trasmissione.
● Salvà u spaziu portu: spaziu di stallazione d'alta densità (1U pò ghjunghje sin'à 144 core), salvendu circa 3-6 volte u spaziu per u cabinet;
● Alta affidabilità: chjusi è accessori pre-terminati adoptanu un disignu industriale praticu è affidabile per assicurà chì l'utilizatori ponu compie rapidamente è in modu flexible l'usu in linea è a consegna di l'equipaggiu.
● Prefabbricazione: I cavi ottici pre-terminati è i cumpunenti sò prefabbricati in a fabbrica, u 100% sò pruvati è furniti cù rapporti di prova di fabbrica (test di rendiment otticu cunvinziunali è test 3D), cù misure di tracciabilità cumpleta di l'applicazione di u produttu per assicurà a implementazione riescita di u prugettu. .
● Sicurezza: Fornite senza fume senza alogeni, flame retardant è altre opzioni di giacca di cable otticu secondu e esigenze di cuncepimentu di u prugettu.
● Custruzzione simplice: u sistema pre-terminatu hè plug-and-play, è u numeru di cables hè assai ridutta, a difficultà di custruzzione hè ridutta, è u periodu di custruzzione hè scurciatu.
A soluzione di u sistema pre-terminatu MPO hè custituita da una gamma completa di prudutti pre-terminati di fibra end-to-end cum'è cavi di fibra ottica backbone, cavi di fibra ottica di estensione backbone, moduli, cavi di fibra ottica di ramu, patch panels è jumpers.

Sistema Pre-terminatu MPO Applied to Data Center Cabling3

Ch'ella sia a custruzzione di a rete di basa di u centru di dati o solu una piccula quantità di aghjurnamenti di a rete, megliu sistemi di cablaggio è soluzioni di gestione di cable sò necessarii per fà u centru di dati più efficiente, più sicuru è più organizatu.

U sistema MPO pre-terminatu di Aipu Waton hè una soluzione modulare di cunnessione di cavi in ​​fibra ottica di alta densità.A terminazione è a prova sò fatta in fabbrica, chì permette à l'installatori in situ di cunnette simpliciamente è rapidamente i cumpunenti di u sistema pre-terminati.Sta suluzione ùn hè micca solu in tempu reale è efficaci, ma ancu assicura u funziunamentu normale di a sicurità di a rete, migliurà l'efficienza di a custruzzione è accurtà u periodu di custruzzione.Impieghendu tali suluzioni, l'imprese ùn ponu micca solu creà centri di dati simplici è belli, ma ancu migliurà a gestione di l'infrastruttura è monitorà a cunnessione di a rete, per implementà una gestione più efficace è a prutezzione di e so informazioni di dati.


Tempu di post: May-06-2022