A 26th Cairo ICT 2022 Exhibition And Conference hà una Grand Opening

CairoICT-2020
A grande apertura di a 26a mostra è cunferenza di u Cairo ICT 2022 hà iniziatu dumenica è duverà finu à u 30 di nuvembre, cù più di 500 cumpagnie egiziane è internaziunali specializate in soluzioni tecnologiche è di cumunicazione chì participanu à l'avvenimentu.

A cunferenza di quist'annu hè tenuta sottu u tema di "Leading Change".A mostra hè a piattaforma regiunale più prominente per portà è rivede e tendenze è tecnulugia più impurtanti in u settore.

Osama Kamal - CEO di Trade Fairs International, chì hà urganizatu l'esibizione - hà dettu chì a sessione ICT di u Cairo di quist'annu si svolge mentre l'interessu di i guverni in a tecnulugia è e so applicazioni hà righjuntu u so piccu, datu u rolu chjaru chì a tecnulugia ghjoca in accelerà u ritmu di l'ecunumia. sviluppu, migliurà l'attrattiva di i diversi paesi per l'investimenti, è creanu un clima cummerciale distintu.

L'ICT di Cairo tratta assai e più precise zone, cumpresu l'impattu di l'informatica in nuvola è i centri di dati internaziunali giganti nantu à a sovranità di i paesi, è ancu a prublema di assicurà i paesi, istituzioni, cumpagnie è diverse entità da i risichi assuciati à a trasfurmazioni digitale. allocannu un approcciu cumpletu à l'applicazioni è e tecnulugia di cibersecurità basate nantu à a cumunicazione satellitare.

Questu hè in u lume di a rivoluzione chì si face in u metaversu - chì hè diventatu più maturu dopu avè injected assai capitale in questu è pò esse risultatu in un cambiamentu cumpletu in a manera di cumunicazione di a ghjente - chì lancia una nova tappa questu annu in relazione à fintech.

Aipu WatonI novi prudutti digitali sò stati svelati in questa mostra, purtendu tecnulugii di trasmissione di l'infurmazioni innovativi è prudutti à u publicu internaziunale, è avè scambii approfonditi cù i clienti internaziunali, approfondisce continuamente a cuuperazione di u mercatu in u Mediu Oriente è l'Africa, è esploranu in modu stabile u mercatu internaziunale.
展会
Soluzione di Connettività in Fibra di Data Center
Fornite un sistema di cunnessione di cumunicazione end-to-end da u cable backbone à u livellu di u portu, sustene l'aghjurnamentu liscia è rapida di u centru di dati da 10G à 100G o ancu velocità più elevate, supporta un cablaggio otticu d'alta densità è bassa perdita. e cunnessioni, è migliurà cumplettamente i dati di u centru di dati Efficienza è affidabilità interattiva, furnisce soluzioni di sistema di cunnessione otticu persunalizati per diverse scenarii.
展会
Sei tippi di sistemu |Gestione di u culore
Includendu sei categurie di moduli senza schermu di 180 gradi, sei categurie di cavi UTP 4-pair, sei categurie di jumpers RJ45 senza scherma, schede di installazione RJ45 24-bit è altri prudutti, utilizate a gestione di u culore per migliurà l'efficienza di a custruzione, è i dettagli sò stati ottimizzati. parechje volte per risolve diversi prublemi.U prublema di a trasmissione di dati hè adattatu per a più debule scenarii di custruzzione intelligente attuale.
展会
Sistema di cablaggio Cat5e
Fabbricatu cù materiali d'alta qualità, risponde à i standard è hè adattatu per diversi scenarii in trasportu, assistenza medica, insegnamentu, ufficiu è custruzzione di parchi comunitari.

L'attività hè andata, Aipu Waton sinceramente accoglie tutti i clienti è amichi à vene, è cunnosce i nostri prudutti
mmexport1669086479410
Aspettu di vedevi ~


Tempu di Postu: Nov-29-2022